آیا قرص وایاگرا به روی زنان هم تاثیر دارد؟

شریک جنسی  من به همه جور تجربه جنسی علاقه دارد و جدیداٌ هم می گوید که علاقه دارد بداند چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک زن قرص وایاگرا مصرف نماید؟ من می دانم که وایاگرا جریان خون رو در مردان افزایش می دهد اما آیا همین کار را در بدن زنان هم انجام می دهد؟ همینطور می خواهم در مورد اثرات جانبی آن بدانم. واینکه این اثرات برای زنها هم یکسان است؟ و آیا راهی مطمئن و بی خطر برای زنان هم وجود دارد که آنها هم وایاگرا مصرف کنند؟ من از کارای شریک جنسیم حمایت میکنم ولی نمی خواهم که هیچ آسیبی بهش وارد شود.


خواننده عزیز ، وایاگرا  در سال 1998 بطور رسمی برای مردانی که مشکل عدم قدرت نعوظ در   آلت خود رو داشتند  ، تجویز شد.  (erectile dysfunction (E.D

مردان مشکل نعوظ را بخاطر دلیلهای متفاوت ذهنی و جسمی پیدا خواهند نمود. باید بدانید که فقط یک متخصص سلامتی قدرت این رو خواهد داشت که به شما بگوید در این شرایط آیا مصرف وایاگرا کمکی هم بشما خواهد کرد یا خیر.

کار وایاگرا به این صورت است که چون نعوظ به خاطر جریان خون صورت میگیرد ، وایاگرا باعث میگردد جریان خون بیشتری بسمت آلت سرازیر گردد. بعضی از پژوهشگران هم این تئوری را می دهند که این مسئله ممکن است ، در زنان هم  همین تاثیر را داشته باشد. اینکه جریان بیشتر خون باعث سفت تر شدن و ارکشن بیشتر بافت کلیتوریس گردد. البته تست بروی این مسئله فعلاٌ توسط خود کمپانی سازنده وایاگرا ادامه دارد اما نتایج اون تا این لحظه پایان یافته نیست . بعضی کمپانیهای دیگر هم سعی دارند که قرص وایاگرا رو مخصوص زنها بسازند اما  تا اکنون که چنین کاری رو نتوانسته اند انجام دهند

مرکز دارو  و  تغذیه در آمریکا اذعان می نماید که  بعضی از متخصص ها هم گزارشی رو از تجویز وایاگرا برای زنانی که مشکلات فیزیکی جنسی رو دارند میدهند  اما مصرف آن را برای زنانی که مشکل ذهنی جنسی دارند توصیه نمی نمایند.

مردانی که وایاگرا مصرف مینمایند مسلماٌ می دانند که ریسک اثرات جانبی آن را نیز باید بپذیرند. اثراتی از جمله  قرمز شدگی پوست ، سردرد (خصوصاٌ اگر مشروبات الکلی نیز مصرف شده باشد ) ، سو هاضمه ، دردهای عضلانی و غیره. بعضی از افراد هم می گویند که مصرف وایاگرا در مقدار زیاد باعث اختلالات بینایی برای آنها گردیده است. چیزهایی مثل تار دیدن اجسام . نعوظ های طولانی مدت هم عموماٌ با درد در ناحیه جنسی همراه خواهد بود و حتی در بدن امکان بوجود آمدن واکنشهای شیمیایی  نیز  می باشد

افرادی که وایاگرا مصرف می کنند در صورت داشتن مشکلات قلبی ، ممکن است بخاطر موادی از جمله نیترات بصورت خطرناکی دچار مشکلات کم خونی گردند. (دوز اکثر این مواد همچون مواد مخدر از جمله کوکایین و یا قرصهای اکستازی نیز ، عموماٌ  با نیترات پایین می آورند )

از آن جهت که از سوی انجمن دارو و تغذیه در آمریکا مصرف وایاگرا برای زنان تجویز نشده ، هیچ مدرک معتبری از اثرات جانبی مصرف آن برای زنان هم وجود ندارد. از نظر معمولی احتمالاٌ زنان در صورت مصرف دچار همان اثرات جانبی در مردان میگردند اما ممکن است چیزهای دیگری بروز نماید و خطرات جانبی بیشتری بهمراه بیاورد

تبلیغات اینترنتی و یا داروخانه های اینترنتی تماماٌ سعی می کنند از محبوبیت وایاگرا استفاده مالی نمایند و این واقعیتی است که بسیاری از محصولاتی که آنها اراده می کنند توسط سازمانهای بهداشت مورد تایید نمی باشد.حتی ممکن است که داروهایی با کیفیت نا مطلوب تحویل مشتری دهند که خود بتواند باعث اثرات دیگری گردد.

مردانی که وایاگرا مصرف می نمایند باید در نظر بگیرند که مصرف آنها نباید خود سرانه باشد و قرص نیز باید از داروخانه های مورد تایید دریافت گردد. زنانی که توسط شریک جنسی خود ، تبلیغات ، داروخانه  یا هر راه دیگری قرص را بدست می آورند و تصمیم به مصرف آن میگیرند باید بدانند که این مواد باعث چه مشکلاتی می گردد و در کنار آن بروی بدن زنان ممکن است عوارض شدیدتر و ناشناخته تری نیز داشته باشد.نگرانی شما بخاطر سلامت شریک جنسی تان و حمایت شما از وی نشان میدهد که شما در رابطه خود با وی تنها به سکس فکر نمی کنید و به تندرستی وی نیز اهمیت میدهید.حال سوال این است که چرا بجای اینکه وی تشویق به انجام کاری گردد که اصلاٌ برای زنان توصیه نمیشود ، دست به کارها و جذابیتهای دیگر نمیزند؟ بجای اینکه بخواهید پول و وقتتان را برای وایاگرا هدر دهید چرا با وی به مغازه های ویژه بزرگسالان نمیروید و چیزهای دیگر را امتحان نمیکنید؟

شاید استفاده از وسایل جانبی جنسی ، لوسیون و مواد چرب کننده ، ایفای نقشهای مختلف جنسی منطبق بر فانتزی و یا حتی فیلمهای مربوطه بتواند رابطه جنسی بعدی شما و وی را هیجان انگیزتر نماید. حتی به اعتقاد من مطالعه بعضی کتابهای زناشویی و روابط فی مابین می تواند کمک باشد. محدوده خواسته های جنسی انسان به تجسم وی مربوط می باشد. از این رو شما و شریک جنسی شما باید بتوانید که آزادانه در مورد خواسته ها و غیر خواسته های خود صحبت کنید و یکدیگر را برای انجام سایر تجربه های جنسی که مطمئن هستند تشویق نمایید.سعی کنین که از یکدیگر لذت بیشتری ببرین بجای اینکه در گیر ذهنی با نگرانیهای ناشی از اثرات نامطلوب باشید.