اسباب و آلات سکس مصنوعی

من لینکهای توصیه شده در مورد اسبابها و آلات سکس مصنوعی را مطالعه کرده ام.اما آیا تمام این چیزها برای افرادی نا امید ، مایوس ، تنها و بدون پارتنر و امید نیست؟

آیا نمک فقط مال افرادی است که می توانند مزه کنند؟ آیا نا بینایان نباید از کامپیوتر استفاده کنند یا نمی توانند؟ ایا ماشین و رانندگی فقط برای افراد ی است که معلول نیستند؟ این خیلی طبیعی است که ما بخواهیم چیزهایی را که از آنها لذت می بریم را ارتقا دهیم و بتوانیم بیشتر لذت ببریم.بسیار معمولی و مشخص است که باید تکنولوژی را در اختیار خود بگیریم تا بتوانیم کارهایی را که در گذشته قادر به انجام آن نبودیم انجام دهیم. سکس نیز از این قائده مستثنی نیست. ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که اعتقاد دارند سکس یک امر طبیعی است و به هیچ عنوان نباید در آن دست برد یا تغییری ایجاد کرد

به هر ترتیب اگر شما هر فکری می کنید و نمی خواهید از این وسایل استفاده کنید و یا ترجیح می دهید از وسایل طبیعی در این زمینه استفاده کنید، بسیار طبیعی و خوب می باشد و موردی ندارد. مسلما هیچکس شما را مجبور نخواهد کرد که از آن استفاده کنید اما این هم اصلا درست نیست که فکر کنید فقط افرادی که تنها هستند یا احتیاج به کمک دارند از این وسایل استفاده می کنند.طبق تحقیقی که در آمریکا صورت گرفته مشخص شد نزدیک به پنجاه ملیون نفر یا از این وسایل استفاده می کنند یا بدشان نمی آید که این وسایل را در طول سکس به کار ببرند.اگر از من بپرسد به شما خواهم گفت این جریانی است که در حال حرکت است و واقعیت دارد!