سکس دهانی و مشکل آمدن منی

من دوست دارم که به شریکم از طریق اورال سکس و سکس دهانی لذت ببخشم اما من از خوردن منی وی متنفرم!   در حالیکه وی مدام به من فشار وارد می کند که اینکار را انجام دهم! وی مدام می گوید که حس بهتری بهش بخشیده میشود وقتی که من آن را قورت می دهم؟ واقاع چه فرقی می کند که من آن را قورت بدهم و یا تف کنم! ؟  چه باید بکنم؟

بسیاری از مردان این عمل را که ببینند شریکشان مایع منی انها را می خورد ، بسیار تحریک کننده میبینند.

البته این مورد چیزی بسیار بالاتر از یک خواسته روحی است تا یک امر فیزیکی. یعنی اینکه مایع منی وی بعد از ترک آلت و دقیقا کجا خواهد رفت و چه خواهد شد ممانعتی برای تحریک شدنش ایجاد نخواهد کرد.

برای بسیاری از مردان انجام اینکار  یک احساس پذیرفته شدن آنها و همچنین به همراه  یک حس خواستن سکس از سوی شریکشان می باشد. و زمانی که شما منی را تف می کنید برای آنها این یک حس ریجکت و قبول نشدن را برای آنها دارد. از سوی دیگر شما باید بدانید این حس برای انها به هر قیمتی باشد دلیل نمی شود که شما خود را درگیر کار و یا رفتاری بکنید که از آن لذت نمی برید. پس چه کاری باید انجام دهید وقتی که چنین شریکی دارید و می خواهید که هر دوی شما راضی باشید؟ کاری که عموما بیشتر زوجینی که چنین مشکلی دارند انجام می دهند این است که مردان سعی کنند بجای اینکه درون دهان تخلیه شوند  قبل از ارگاسم آلت خود را بیرون کشیده و بروی بدن شریک چنین کاری را انجام دهند. در این میان زنان نیز باید بدانند کافی است که بجای اینکه بلافاصله مایع را تف کنند بگذارند که به آرامی از دهان آنها خارج شود و اصلا واکنش عصبی از این مسئله نشان ندهند. من گارانتی خواهم کرد که شریک شما دیگر چندان ترجیح نخواهد داد که به شما فشار بیاورد که این مایع را قورت دهید. مهم نیست که چه کاری انجام می دهید اما باید بدانید این به شما و رفتار شما و میزانی که می خواهید شریک شما از بودن با شما تخلیه روانی گردد بر می گردد.برای وی بسیار تفاوت خواهد بود بین اینکه صورت خندان شما را ببیند و تخلیه شود تا اینکه ببیند یک مرتبه شما به سمت دستشویی می دوید تا دهان خود را بشویید!